Ignasi Salvatella

ignasi18 ban0CATALÀ

Després de 18 anys en camp educatiu i de les ONGs socials i de solidaritat, i d’una posterior recerca personal d’una visió menys fragmentada de l’ésser humà, ATB ha estat un proposta transformadora, tangible, que m’ha reconnectat de forma integral, a través de sentir-me en el cos. Per a mi el cos i la presencia plena que m’ha aportat el posicionament en l’observador intern d’ATB ha esdevingut un gran medi per connectar amb un sentit molt íntim per anar caminant cap a un viure més conscient.

DSC03323web

Actualment co-impulso l’Associació Educacio22 – des de la creació i la vivència – des de on organitzem els cursos de formació intensiva en ATB a Barcelona. També soc docent, pedagog i pare de tres  fills, grans mestres de vida, i director del “Dynamic Master OnLine en Educació Integral-Holística”. Vaig coordinar els projectes “Educándonos en el Ahora 2012-13”, “Niños y Jóvenes del Tercer Milenio 2010”, Pedagooogía3000, 2008-2011, entre d’altres.

Avui em dedico a impulsar la visió holística, inclosa en la perspectiva d’ATB, com a mirada amorosa i transformadora de l’educació, tal com proposa la UNESCO, 2015, a través de fer formació de formadors  i acompanyar processos de canvi d’escoles i persones des de l’Institut Obert d’Educació Integral – Holística Educació22.

IMG_2088web

ESPAÑOL

Después de 18 años en campo educativo y de las ONGs sociales y de solidaridad, y de una posterior búsqueda personal de una visión menos fragmentada del ser humano, ATB ha sido un propuesta transformadora, tangible, que me ha reconectado de forma integral, a través de sentirme en el cuerpo. Para mí el cuerpo y la presencia plena que me ha aportado el posicionamiento en el observador interno de ATB, se ha convertido en un gran medio para conectar con un sentido muy íntimo para ir caminando hacia un vivir más consciente.

IMG_1820web

Actualmente co-impulso la Asociación Educacio22 – desde la creación y la vivencia – desde donde organizamos los cursos de formación intensiva en ATB en Barcelona. También soy docente, pedagogo y padre de tres hijos, grandes maestros de vida, y director del “Dynamic Master OnLine en Educación Integral-Holística”. Coordiné los proyectos: “Educándonos en el Ahora 2012-13”, “Niños y Jóvenes del Tercer Milenio 2010”, Pedagooogía3000, 2008-2011, entre otros.

Hoy me dedico a impulsar la visión holística, incluida en la perspectiva de ATB, como una mirada amorosa y transformadora de la educación, tal como propone la UNESCO, 2015, a través de hacer formación de formadores y acompañar procesos de cambio de escuelas y personas desde el Instituto Abierto de Educación Integral – Holística Educació22.

IMG_1846web